Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 5 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Fiets parkeren

Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Inspanningen in reisinformatie

NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Werken aan goede dienstverlening

NS staat in 2014 ook een aantal specifieke ontwikkelingen te wachten om reizen met de trein makkelijker, veiliger en eerlijker te maken.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag