Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 30 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Voorwoord

President-directeur Timo Huges blikt terug op 2013 en kijkt vooruit naar 2014.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Materiële onderwerpen

Voor materiële onderwerpen zijn KPI's vastgesteld op basis van ambitie en overeenkomsten met stakeholders (zoals concessie(s), Meerjarenafspraken...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid in Nederland

Hoe tevreden klanten zijn over onze dienstverlening, is belangrijk voor NS. Het afgelopen jaar hebben wij ons beziggehouden met het zo veel mogelijk...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsbeleving

Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Treinbeleving

De Treinbelevingsmonitor onderzoekt hoe het veranderen van elementen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein beïnvloedt....

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Tevredenheid over grensoverschrijdende...

Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid over dienstverlening van Abellio

De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012:...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag