Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 13 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Profiel van NS - Introductie

NS is actief in de wereld van het openbaar vervoer. Met betrouwbaar reizigersvervoer, comfortabele treinen en bussen, levendige stations en stationsgebieden...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

NS in Nederland en Europa

NS bestaat uit de bedrijfsonderdelen NS Reizigers, NS Hispeed, NS Stations, NedTrain en Abellio en rijdt concessies in Nederland, Engeland en Duitsland.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Tevredenheid over grensoverschrijdende...

Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stabiel cijfer schone treinen

Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Trein als aantrekkelijk alternatief

Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Gebruik van de OV-chipkaart stijgt

De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Inspanningen in reisinformatie

NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag