Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 7 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Voorwoord

President-directeur Timo Huges blikt terug op 2013 en kijkt vooruit naar 2014.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klantkennis

Om alle geluiden, zowel positief als negatief, online te monitoren en hier beter gehoor aan te kunnen geven is NS sinds 2010 actief op diverse...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanten begeleiden bij calamiteiten

Als een treinreis door onvoorziene omstandigheden niet verloopt zoals gepland, doen wij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te begeleiden en op te...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Amsterdam-Brussel: meer keuzes, meer verbindingen

De V250-trein werd na enkele weken op 17 januari uit dienst genomen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Organisatie in beweging

Voor verdere verbetering van de dienstverlening en financiële continuïteit, vond in 2013 een herinrichting plaats van NS Stations. Daarnaast werd...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag