Vorig resultaat Volgend resultaat

Tevredenheid over grensoverschrijdende dienstverlening Reizigerspunctualiteit blijft achter bij de norm

Klanttevredenheid over dienstverlening van Abellio

De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012: 92%) in een nationaal klantonderzoek. Northern Rail behaalde in hetzelfde klantonderzoek 78% (2012: 80%) en Greater Anglia 80% (2012: 83%).

Klanttevredenheid over Qbuzz

Qbuzz rijdt concessies in Zuidoost-Friesland, Groningen-Drenthe en Utrecht. Reizigers die gebruikmaakten van Qbuzz in Zuidoost-Friesland waardeerden de dienstverlening met een 7,4. Voor de concessie Groningen-Drenthe luidde het oordeel 7,5. Daarmee hebben wij de norm van 7,3 voor beide regio’s net gehaald. Voor de concessie in de regio Utrecht, die startte in december 2013, is nog geen klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.