Hoe tevreden klanten zijn over onze dienstverlening, is belangrijk voor NS. Het afgelopen jaar hebben wij ons beziggehouden met het zo veel mogelijk...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De Treinbelevingsmonitor onderzoekt hoe het veranderen van elementen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein beïnvloedt....
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012:...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Om te bepalen hoeveel zitplaatsen nodig zijn, stemt NS vraag en aanbod van zitplaatsen zo goed mogelijk op elkaar af.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag