Resultaten

Er zijn 10 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Trein als aantrekkelijk alternatief

Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Partners in de reis van deur tot deur

NS geeft de reis van deur tot deur vorm met partners. In 2013 heeft NS-dochter Abellio alle aandelen van Qbuzz overgenomen. NS heeft bovendien een...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Gebruik van de OV-chipkaart stijgt

De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegang tot stations

Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Auto parkeren

14% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. Voor hen werkt NS continu aan verbetering en uitbreiding van parkeerplaatsen. Afgelopen jaar...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Fiets parkeren

Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Van station naar eindbestemming

Reizigers ervaren het stuk van het station naar hun eindbestemming als het lastigste deel van hun reis. Op vier manieren wil NS deze schakel in het traject...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Inspanningen in reisinformatie

NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag