Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 18 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstregeling uitbouwen

De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stakeholderdialoog en materiële thema’s

Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

De materialiteitsmatrix van NS

De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Beschikbaarheid van materieel

NS blijft investeren in modern en betrouwbaar materieel. Goed, veilig en comfortabel vervoer draagt immers bij aan de tevredenheid van onze klanten. Toch...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klantkennis

Om alle geluiden, zowel positief als negatief, online te monitoren en hier beter gehoor aan te kunnen geven is NS sinds 2010 actief op diverse...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanten begeleiden bij calamiteiten

Als een treinreis door onvoorziene omstandigheden niet verloopt zoals gepland, doen wij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te begeleiden en op te...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Veiligheid op en rond het spoor

Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg het afgelopen jaar. 79,5% geeft hierover een oordeel van 7 of hoger. In 2012 was dat 78%.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag