Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 28 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Klanten begeleiden bij calamiteiten

Als een treinreis door onvoorziene omstandigheden niet verloopt zoals gepland, doen wij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te begeleiden en op te...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Veiligheid op en rond het spoor

Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg het afgelopen jaar. 79,5% geeft hierover een oordeel van 7 of hoger. In 2012 was dat 78%.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stations in verbouwing

Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegang tot stations

Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Fiets parkeren

Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Concessies in Duitsland: focus op treinvervoer

In 2013 reed Abellio in Duitsland (bussen en treinen) en Tsjechië (bussen). Afgelopen jaar hebben wij besloten om het merendeel van onze busconcessies in...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Amsterdam-Brussel: meer keuzes, meer verbindingen

De V250-trein werd na enkele weken op 17 januari uit dienst genomen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstverlening volgens kernwaarden

Medewerkers van NS werken volgens vier kernwaarden met passie en plezier mee aan kwalitatief hoogwaardige dienstverlening voor klanten.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag