Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 94 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Tevredenheid over grensoverschrijdende...

Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid over dienstverlening van Abellio

De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012:...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Reizigerspunctualiteit blijft achter bij de norm

In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stabiel cijfer schone treinen

Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Volle treinen

Om te bepalen hoeveel zitplaatsen nodig zijn, stemt NS vraag en aanbod van zitplaatsen zo goed mogelijk op elkaar af.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstregeling 2014: weinig wijzigingen

Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Invloed van het weer op de dienstregeling

Het afgelopen jaar heeft NS twaalf keer de dienstregeling landelijk aangepast in verband met voorspelde winterse omstandigheden en eenmaal in de herfst in...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Beschikbaarheid van materieel

NS blijft investeren in modern en betrouwbaar materieel. Goed, veilig en comfortabel vervoer draagt immers bij aan de tevredenheid van onze klanten. Toch...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klantkennis

Om alle geluiden, zowel positief als negatief, online te monitoren en hier beter gehoor aan te kunnen geven is NS sinds 2010 actief op diverse...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag