Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 4 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stations in verbouwing

Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Gebruik van de OV-chipkaart stijgt

De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag