NS bestaat uit de bedrijfsonderdelen NS Reizigers, NS Hispeed, NS Stations, NedTrain en Abellio en rijdt concessies in Nederland, Engeland en Duitsland.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Begin 2013 viel tijdens winters weer een bodemplaat van de hogesnelheidstrein V250 af. NS heeft vervolgens alles op alles gezet om de reiziger weer een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Raad en directie hebben in 2013 behalve over de Fyra ook gesproken over de structuur van TLS, de ordening van de spoorwegmarkt en in dat verband meer...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het is onze missie telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren via aantrekkelijke stations. NS kent daarbij wel dilemma's.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS rijdt concessies in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. In 2013 maakten elke dag 1,1 miljoen klanten in deze landen gebruik van trein- en busdiensten...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Abellio reed in 2013 de concessies Merseyrail, Northern Rail en Abellio Greater Anglia. Wij reden ook busconcessies in London en Surrey.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag