Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 17 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Dienstregeling uitbouwen

De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stakeholderdialoog en materiële thema’s

Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstregeling 2014: weinig wijzigingen

Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stations in verbouwing

Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Partners in de reis van deur tot deur

NS geeft de reis van deur tot deur vorm met partners. In 2013 heeft NS-dochter Abellio alle aandelen van Qbuzz overgenomen. NS heeft bovendien een...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Gebruik van de OV-chipkaart stijgt

De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag