Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 14 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Fyra, recessie en governance

De raad betreurt het uit dienst nemen van Fyra, de hinder die de reiziger daarvan ondervindt en de financiële implicaties voor de maatschappij en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsbeleving

Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stations in verbouwing

Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Trein als aantrekkelijk alternatief

Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Gebruik van de OV-chipkaart stijgt

De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegang tot stations

Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Auto parkeren

14% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. Voor hen werkt NS continu aan verbetering en uitbreiding van parkeerplaatsen. Afgelopen jaar...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag