Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Voor verdere verbetering van de dienstverlening en financiële continuïteit, vond in 2013 een herinrichting plaats van NS Stations. Daarnaast werd...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag