Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 26 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verantwoordelijkheid nemen voor de reiziger

Begin 2013 viel tijdens winters weer een bodemplaat van de hogesnelheidstrein V250 af. NS heeft vervolgens alles op alles gezet om de reiziger weer een...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Fyra, recessie en governance

De raad betreurt het uit dienst nemen van Fyra, de hinder die de reiziger daarvan ondervindt en de financiële implicaties voor de maatschappij en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid in Nederland

Hoe tevreden klanten zijn over onze dienstverlening, is belangrijk voor NS. Het afgelopen jaar hebben wij ons beziggehouden met het zo veel mogelijk...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsbeleving

Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Treinbeleving

De Treinbelevingsmonitor onderzoekt hoe het veranderen van elementen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein beïnvloedt....

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Tevredenheid over grensoverschrijdende...

Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag