Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 5 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid over dienstverlening van Abellio

De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012:...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Reizigerspunctualiteit blijft achter bij de norm

In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Veiligheid op en rond het spoor

Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg het afgelopen jaar. 79,5% geeft hierover een oordeel van 7 of hoger. In 2012 was dat 78%.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsretail buiten Nederland

Horeca en retail op stations maken een treinreis van deur tot deur aantrekkelijker voor de klant. NS streeft ernaar de ervaring en waardering van een klant...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag