2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Klimaatvriendelijk en aangenaam vervoer sluiten aan bij de verwachtingen van onze klanten en medewerkers. Door de mobiliteitskeuze van onze klanten te...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Ons streven is om in 2030 geen lozingen via toiletten op de baan meer te hebben. Eind 2013 was 56,8% (51,8% in 2012) van onze treinen voorzien van een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Mensen willen zich vrij kunnen bewegen. Dat hoort bij onze samenleving en is een randvoorwaarde voor een groeiende economie. NS wil zorgen voor duurzame...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Onze strategie vertelt langs welke weg wij onze ambitie willen bereiken. Daartoe hanteren wij zes strategische thema’s.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag