Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 7 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Veiligheid op en rond het spoor

Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg het afgelopen jaar. 79,5% geeft hierover een oordeel van 7 of hoger. In 2012 was dat 78%.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanten verwachten klimaatvriendelijk vervoer

Klimaatvriendelijk en aangenaam vervoer sluiten aan bij de verwachtingen van onze klanten en medewerkers. Door de mobiliteitskeuze van onze klanten te...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Sociale impact

Onze dienstverlening heeft een positieve en negatieve sociale impact op de samenleving. Wij geven een korte beschrijving van positieve en negatieve...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag