Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 5 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Fyra, recessie en governance

De raad betreurt het uit dienst nemen van Fyra, de hinder die de reiziger daarvan ondervindt en de financiële implicaties voor de maatschappij en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Tevredenheid over grensoverschrijdende...

Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stabiel cijfer schone treinen

Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid van stations en treinen voor...

Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag