Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 27 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

NS in Nederland en Europa

NS bestaat uit de bedrijfsonderdelen NS Reizigers, NS Hispeed, NS Stations, NedTrain en Abellio en rijdt concessies in Nederland, Engeland en Duitsland.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verantwoordelijkheid nemen voor de reiziger

Begin 2013 viel tijdens winters weer een bodemplaat van de hogesnelheidstrein V250 af. NS heeft vervolgens alles op alles gezet om de reiziger weer een...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Activiteiten in 2013

Raad en directie hebben in 2013 behalve over de Fyra ook gesproken over de structuur van TLS, de ordening van de spoorwegmarkt en in dat verband meer...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dilemma’s in de overleggen

Het is onze missie telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren via aantrekkelijke stations. NS kent daarbij wel dilemma's.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

De materialiteitsmatrix van NS

De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Materiële onderwerpen

Voor materiële onderwerpen zijn KPI's vastgesteld op basis van ambitie en overeenkomsten met stakeholders (zoals concessie(s), Meerjarenafspraken...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag