Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 27 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Introductie directieverslag

2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstregeling uitbouwen

De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Nieuw tijdperk

2013 was voor NS ook het jaar dat het bedrijf afscheid nam van topman Bert Meerstadt. Op 1 oktober nam Timo Huges het stokje over. “Wij staan weer aan het...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Activiteiten in 2013

Raad en directie hebben in 2013 behalve over de Fyra ook gesproken over de structuur van TLS, de ordening van de spoorwegmarkt en in dat verband meer...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stakeholderdialoog - Introductie

NS opereert midden in de maatschappij en overlegt daarom regelmatig met vele groepen in de samenleving die stakeholder zijn van NS.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dialoog voor waardecreatie

Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stakeholderdialoog en materiële thema’s

Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Materiële onderwerpen

Voor materiële onderwerpen zijn KPI's vastgesteld op basis van ambitie en overeenkomsten met stakeholders (zoals concessie(s), Meerjarenafspraken...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbinding van onze materiele onderwerpen met...

Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag