De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS opereert midden in de maatschappij en overlegt daarom regelmatig met vele groepen in de samenleving die stakeholder zijn van NS.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Voor materiële onderwerpen zijn KPI's vastgesteld op basis van ambitie en overeenkomsten met stakeholders (zoals concessie(s), Meerjarenafspraken...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS geeft de reis van deur tot deur vorm met partners. In 2013 heeft NS-dochter Abellio alle aandelen van Qbuzz overgenomen. NS heeft bovendien een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag