Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Uit de materialiteitsmatrix blijken onze materiële onderwerpen. Hieronder vergelijken wij – voor zo ver mogelijk – onze prestaties met vergelijkbare...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Hoe tevreden klanten zijn over onze dienstverlening, is belangrijk voor NS. Het afgelopen jaar hebben wij ons beziggehouden met het zo veel mogelijk...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De Treinbelevingsmonitor onderzoekt hoe het veranderen van elementen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein beïnvloedt....
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De concessies in het Verenigd Koninkrijk van NS-dochter Abellio zijn ook onderzocht op klanttevredenheid. In 2013 haalde Merseyrail een score van 93% (2012:...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag