Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS geeft de reis van deur tot deur vorm met partners. In 2013 heeft NS-dochter Abellio alle aandelen van Qbuzz overgenomen. NS heeft bovendien een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag