Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 16 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Auto parkeren

14% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. Voor hen werkt NS continu aan verbetering en uitbreiding van parkeerplaatsen. Afgelopen jaar...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Fiets parkeren

Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Van station naar eindbestemming

Reizigers ervaren het stuk van het station naar hun eindbestemming als het lastigste deel van hun reis. Op vier manieren wil NS deze schakel in het traject...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Inspanningen in reisinformatie

NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Winkels op het station

Met onze retail- en horecaformules op stations willen wij een voorzieningenniveau bieden dat past bij de wensen van onze reizigers en bij een modern station.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Openbaar vervoer in Europa

NS rijdt concessies in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. In 2013 maakten elke dag 1,1 miljoen klanten in deze landen gebruik van trein- en busdiensten...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsretail buiten Nederland

Horeca en retail op stations maken een treinreis van deur tot deur aantrekkelijker voor de klant. NS streeft ernaar de ervaring en waardering van een klant...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag