De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Uit de materialiteitsmatrix blijken onze materiële onderwerpen. Hieronder vergelijken wij – voor zo ver mogelijk – onze prestaties met vergelijkbare...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag