NS is actief in de wereld van het openbaar vervoer. Met betrouwbaar reizigersvervoer, comfortabele treinen en bussen, levendige stations en stationsgebieden...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Reizigers en klanten van NS hechten grote waarde aan prettige stations en aantrekkelijke stationsomgevingen. Dit beïnvloedt hun keuze voor het spoor. Veel...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Bij NS staan ongeveer 9.000 klanten met een functiebeperking geregistreerd. Het aantal reizen waarbij assistentieverlening nodig was, bedroeg in 2013 bijna 65.000.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
14% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. Voor hen werkt NS continu aan verbetering en uitbreiding van parkeerplaatsen. Afgelopen jaar...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag