Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De OV-chipkaart zorgt voor meer betaalgemak in het openbaar vervoer en vervangt de vele reisrechtproducten en strippenkaart. In 2013 hebben reizigers 21%...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Door ingebruikneming van de poortjes op stations worden treinreis en verblijf op stations veiliger. Zwartrijders veroorzaken namelijk een groot deel van de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
14% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. Voor hen werkt NS continu aan verbetering en uitbreiding van parkeerplaatsen. Afgelopen jaar...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Van alle reizigers neemt 42% de fiets naar het station. Dat aantal zal de komende jaren naar verwachting stijgen, onder meer doordat de kwaliteit en...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met onze retail- en horecaformules op stations willen wij een voorzieningenniveau bieden dat past bij de wensen van onze reizigers en bij een modern station.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag