President-directeur Timo Huges blikt terug op 2013 en kijkt vooruit naar 2014.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Voor materiële onderwerpen zijn KPI's vastgesteld op basis van ambitie en overeenkomsten met stakeholders (zoals concessie(s), Meerjarenafspraken...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij vragen onze klanten ook hoe ze onze stations beleven. Ondanks vele verbouwingen steeg het klantoordeel volgens de Stationsbelevingsmonitor van 56,6...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Een naadloze reis van begin tot eindbestemming, van deur tot deur, maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS geeft de reis van deur tot deur vorm met partners. In 2013 heeft NS-dochter Abellio alle aandelen van Qbuzz overgenomen. NS heeft bovendien een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag