President-directeur Timo Huges blikt terug op 2013 en kijkt vooruit naar 2014.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Begin 2013 viel tijdens winters weer een bodemplaat van de hogesnelheidstrein V250 af. NS heeft vervolgens alles op alles gezet om de reiziger weer een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Financieel was 2013 voor NS geen goed jaar. Dat kwam vooral door de extra kosten die wij moesten maken voor het uit dienst nemen halen van de V250.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
2013 is een bewogen jaar geweest voor NS en daarmee ook voor het functioneren van de raad van commissarissen. Er ging veel aandacht uit naar de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De raad betreurt het uit dienst nemen van Fyra, de hinder die de reiziger daarvan ondervindt en de financiële implicaties voor de maatschappij en...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Raad en directie hebben in 2013 behalve over de Fyra ook gesproken over de structuur van TLS, de ordening van de spoorwegmarkt en in dat verband meer...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag