President-directeur Timo Huges blikt terug op 2013 en kijkt vooruit naar 2014.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Begin 2013 viel tijdens winters weer een bodemplaat van de hogesnelheidstrein V250 af. NS heeft vervolgens alles op alles gezet om de reiziger weer een...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Uit de materialiteitsmatrix blijken onze materiële onderwerpen. Hieronder vergelijken wij – voor zo ver mogelijk – onze prestaties met vergelijkbare...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Hoe tevreden klanten zijn over onze dienstverlening, is belangrijk voor NS. Het afgelopen jaar hebben wij ons beziggehouden met het zo veel mogelijk...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De Treinbelevingsmonitor onderzoekt hoe het veranderen van elementen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein beïnvloedt....
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar stelden wij klanten teleur met de verwikkelingen rond de Fyra. Door het uit dienst nemen van Fyra zagen wij in het eerste en tweede...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en aan de sociale veiligheid. 56,1% van de klanten beoordeelde in 2013 de reinheid van treinen met een 7 of...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Om te bepalen hoeveel zitplaatsen nodig zijn, stemt NS vraag en aanbod van zitplaatsen zo goed mogelijk op elkaar af.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag