2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
In 2013 kwam 93,6% van onze treinen op het Nederlandse hoofdrailnet op tijd (5-minutennorm) aan. Daarmee voldeden wij aan de met het ministerie van IenM...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar heeft NS twaalf keer de dienstregeling landelijk aangepast in verband met voorspelde winterse omstandigheden en eenmaal in de herfst in...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS geeft per jaar zo’n 1,8 miljard reisadviezen. Over de reguliere dienstverlening, maar zeker ook tijdens werkzaamheden en verstoringen, willen wij onze...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag