2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De materialiteitsmatrix van NS geeft weer welk belang onze stakeholders aan een thema geven en welke impact NS kan maken op dat thema.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Strategisch thema KPI's Doelstellingen 2013 Bereikt in 2013 StatusDe klant is koning Op tijd/...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS wil haar imago op het gebied van duurzaamheid verbeteren. Acht op de tien reizigers verwacht dat wij duurzaam ondernemen (Market response 2013).
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Klimaatvriendelijk en aangenaam vervoer sluiten aan bij de verwachtingen van onze klanten en medewerkers. Door de mobiliteitskeuze van onze klanten te...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De trein stoot gemiddeld 75% minder CO2 uit dan de auto. NS maakt op verschillende manieren duidelijk wat de milieuvoordelen zijn.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Om onze energie-efficiëntie te verbeteren, willen wij een stijging in bezettingsgraad in de daluren realiseren.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag