2013 was voor NS een turbulent jaar dat vooral in het teken stond van Fyra. Wij stelden onze reizigers tussen Amsterdam en Brussel teleur.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De directie sprak in 2013 veel over veiligheid. Daarnaast benadrukt de directie het belang van samenwerken en licht ze de deur-tot-deur-filosofie toe.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Zonder onze stakeholders kunnen wij niet functioneren. In een tabel geven wij de veelheid aan stakeholders en onderwerpen weer.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Wij bespreken onze visie en actualiteit van de diverse thema's regelmatig met stakeholders. De materiële thema's bepalen wij op verschillende...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 15 december 2013 nam NS de dienstregeling 2014 in gebruik. Deze bevat relatief weinig wijzigingen ten opzichte van 2013.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het afgelopen jaar heeft NS twaalf keer de dienstregeling landelijk aangepast in verband met voorspelde winterse omstandigheden en eenmaal in de herfst in...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Om alle geluiden, zowel positief als negatief, online te monitoren en hier beter gehoor aan te kunnen geven is NS sinds 2010 actief op diverse...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Als een treinreis door onvoorziene omstandigheden niet verloopt zoals gepland, doen wij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te begeleiden en op te...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg het afgelopen jaar. 79,5% geeft hierover een oordeel van 7 of hoger. In 2012 was dat 78%.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag